نگهبان دلت باش...

از امیر المومنین(ع) پرسیدند: چه شد که علی شدی؟ حضرت فرمودند: نگهبان دلم بودم.

نگهبان دلت باش...

از امیر المومنین(ع) پرسیدند: چه شد که علی شدی؟ حضرت فرمودند: نگهبان دلم بودم.

مردانی از سرزمین پارس

سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۴ ب.ظ

ناپلئون بناپارت:
اگر نیمی از لشگریانم ایرانی بودند تمام دنیا را فتح میکردم...

پبامبر اعظم(ص):
روزی مردانی از سرزمین پارس به دور ترین نقطه ی علم خواهند رسید .

آدولف هیتلر:
اگر مهندسان اسلحه ساز من ایرانی بودند
صد سال قبل از تولدم نازی دارای بمب اتمی میشد.

بن لادن:
اگر دنبال مردانی هستی که تا پای خونشان از عهدشان دفاع کنند
در سرزمین پارس به کاوش بپرداز .

اسکندر :
اگر روزی دیدی که فردی بخاطر کشورش حاضر شده تمام فرزندانش را قربانی کند.بدان که آن مرد اهل امپراطوری پارس است .

نظرات (۳)

سلام
میگم آقا دبیر عکس هایی که برای مطالبت میذاری نشون داده نمیشه چرا؟؟
پاسخ:
سلام ، من عکسی نمیذارم .
  • نیما رضائی
  • با سلام 
    کلی لذت بردیم
    همین الآن کلی نخبه ونابغه داریم ولی هیچ مسئولی توجه نمیکنه
    اما کشور های پیشرفته کلی به این ها توجه میکنن 
    بیخود نیست میزارن میرن دیگه
    باز همین مسئولین کشو ما می آن میگن:(((فرار مغز ها)))
    پاسخ:
    سلام نیما جان ، آره کاملا درسته ...
  • عرفان اقوامی
  • درود ................. نوروز مبــــــــــــــارک!
    در اسفند ماه مردانی از سرزمین پارس به پا میخیزند، از پنجره ها آویزان شده و شیشه ها را پاک می کنند!
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی