نگهبان دلت باش...

از امیر المومنین(ع) پرسیدند: چه شد که علی شدی؟ حضرت فرمودند: نگهبان دلم بودم.

نگهبان دلت باش...

از امیر المومنین(ع) پرسیدند: چه شد که علی شدی؟ حضرت فرمودند: نگهبان دلم بودم.

درد و دلی با رفقام (2)

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۴ ب.ظ

سلام بر همه ی رفقای گلم ، برای همه خوب باش ، ان که فهمید همیشه کنارت خواهد ماند و ان کس که نفهمید ، روزی دلش برای خوبی هایت تنگ می شود... من به این اعتقاد دارم و اونو سرلوحه خودم در رفتار و منشم قرار دادم ... از ناسپاسی ها مرنج و در شاد کردن دل ها بکوش که این روح توست که با مهربانی ارام می گیرد ! خوبی دلیل جاودانگی تو خواهد شد ٰ؛ پس به راهت ادامه بده ... هر چند به این هم اعتقاد دارم که خوبی چو از حد بگذرد نادان خیال بد کند ... مخاطب خاصی ندارم ولی قابل توجه اون دسته از افرادی که پشت سر حرف زدناشون به گوش ادم می رسه و خوبی زیاد ما رو به پای چیزهای دیگه می نویسن ، دوستون دارم و از همه می خوام که حرفاتون رو با صدای رسا و بلندجلوی خودم بزنید و هیچ ناراحتی پیش نمیاد ... خداوند عاقبت همه ی ما رو ختم بخیر کنه ...

نظرات (۲)

  • سهیلا (کاتارسیس)
  • انسان به خوبی کردن بیشتر نیاز داره تا خوبی دیدن. خوبی کردن به مراتب آرامش و شادی بیشتری به انسان میده تا خوبی دیدن.
    ممنونم. شاد و سرسبز باشید.
    پاسخ:
    سلام . یقینا همین طوره ... سلامت باشید .
  • پدرام شاکری نوا
  • سلام، حرف‌های خوب و مفیدی بود راجع‌به چیزهایی که برای همه‌ی ما تو زندگی‌مون پیش می‌آد. ممنون.
    پاسخ:
    سلام پدرام جان ، خواهش می کنم .
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی